Un calendari intel·ligent a les teves mans
Gestionar l'agenda d'un negoci de manera manual està subjecta a errors i consumeix un temps més que considerable. Es calcula que a Espanya s'utilitza una mitjana de 25 hores mensuals únicament a organitzar l'agenda.
El panell d'administració ofereix un calendari que sincronitza les reserves dels teus clients de manera automàtica en el teu panell de control, de manera que estalvies temps mantenint sempre el control sobre les teves reserves.
Inverteix el teu temps en el desenvolupament del teu negoci.
Administració senzilla i eficient
El software de reserves online de reservy ofereix un valor afegit amb un complet sistema d'administració, amb el qual podràs portar la informació més important del teu negoci sempre amb tu.
El sistema permet al teu negoci afegir productes i serveis fàcilment, gestionar pagaments i facturació amb propòsits comptables, administrar els horaris de personal, crear promocions, administrar permisos d'usuari i molt més.
La gestió del teu negoci al palmell de les teves mans
Informe sobre l'evolució del teu negoci
Aconsegueix estadístiques detallades del teu negoci, filtra informació, organitza per grups i comparar períodes de temps per obtenir una visió global dels serveis que ofereix el teu negoci.
Aconsegueix una visió clara i ràpida de l'evolució dels teus serveis i productes, descobrint quins funcionen millor i crea estratègies per potenciar aquells que el client valora més o detecta àrees d'oportunitat i millora.
Descobreix el veritable potencial del teu negoci.
Descobreix totes les funcions del panell d'administració
- Gestiona la teva agenda gràcies a la sincronització automàtica i la possibilitat d'introduir cites manualment
- Accedeix a el panell d'administració des de qualsevol lloc gràcies al nostre sistema en el núvol. Ràpid, segur i eficaç.
- Mantingues la teva comptabilitat i organitza diferents comptes comptables d'acord amb les teves necessitats. Exporta dades, verifica factures i tiquets de venda fàcilment.
- Crea, edita o elimina productes i serveis. Assigna'ls a un grup, afegeix costos i característiques fàcilment.
- Gestionar el temps de personal, afegeix usuaris amb accés al sistema, assigna horaris i bloqueja hores de descans i festius.
- Crea promocions i vals de descompte, estableix la durada de la promoció i dona als teus clients un valor afegit als teus serveis.
- Realitzem contínuament còpies de seguretat de les teves dades perquè estiguin sempre segures i disponibles.
No sol·licitem informació de pagament de cap mena i no es renova automàticament.